3dsmart

Najbardziej imponujący, "pieniężny" strzał z finalnego projektu (np. piękny mockup strony, opakowania, materiałów).

Rok:

2021

Branża:

3DSmart

Usługi:

Brand lifting/Rebranding

Wyzwanie:

[Nazwij ból klienta, np. "Być najlepszym, ale pozostać niewidzialnym"]

2-3 akapity, które szczegółowo opisują sytuację klienta przed Waszą współpracą. Jaki był jego "Punkt Przełomowy"? Z jakimi problemami się zmagał? Co było jego największą frustracją?

Cytat Klienta

"Czuliśmy, że mamy najlepszy produkt na rynku, ale nikt o tym не wiedział. To było jak krzyczenie w próżnię."

STRATEGIA:

[Nazwij ból klienta, np. "Być najlepszym, ale pozostać niewidzialnym"]

2-3 akapity, które szczegółowo opisują sytuację klienta przed Waszą współpracą. Jaki był jego "Punkt Przełomowy"? Z jakimi problemami się zmagał? Co było jego największą frustracją?

DESIGN:

[Nazwij ból klienta, np. "Być najlepszym, ale pozostać niewidzialnym"]

Rezultat:

[Nazwij ból klienta, np. "Być najlepszym, ale pozostać niewidzialnym"]

Jesteś gotów na własny przełom?

VIEW ALL

Porozmawiaj ze Strategiem Założycielem

VIEW ALL

Porozmawiaj ze Strategiem Założycielem

VIEW ALL

Porozmawiaj ze Strategiem Założycielem