3dsmart
Najbardziej imponujący, "pieniężny" strzał z finalnego projektu (np. piękny mockup strony, opakowania, materiałów).
Rok:
2021
Branża:
3DSmart
Usługi:
Brand lifting/Rebranding
Wyzwanie:
[Nazwij ból klienta, np. "Być najlepszym, ale pozostać niewidzialnym"]
2-3 akapity, które szczegółowo opisują sytuację klienta przed Waszą współpracą. Jaki był jego "Punkt Przełomowy"? Z jakimi problemami się zmagał? Co było jego największą frustracją?
Cytat Klienta
"Czuliśmy, że mamy najlepszy produkt na rynku, ale nikt o tym не wiedział. To było jak krzyczenie w próżnię."
STRATEGIA:
[Nazwij ból klienta, np. "Być najlepszym, ale pozostać niewidzialnym"]
2-3 akapity, które szczegółowo opisują sytuację klienta przed Waszą współpracą. Jaki był jego "Punkt Przełomowy"? Z jakimi problemami się zmagał? Co było jego największą frustracją?
DESIGN:
[Nazwij ból klienta, np. "Być najlepszym, ale pozostać niewidzialnym"]
Rezultat:
[Nazwij ból klienta, np. "Być najlepszym, ale pozostać niewidzialnym"]